Upptakt

Idag körde vi upptakt, 3 km i a2 tempo och sen 3*1 min max! Jobbigt var det! kändes som om det kommer bli en jobbig distans i morgon, men samtidigt så hade jag träningsskidorna.. men det gick riktigt tungt! så hoppas på bättre före i morgon, och snabbare skidor under fötterna! =) jag går ut med startnr 38, kl 09.19.00 (svensk tid). SKa bli spännande, men jag vet inte om jag gillar höjden...
 
       
 
Annars händer inte så mycket här på hotellet, vi äter, tar någon joggingtur ibland, är ute på internet o kollar runt, äter, tränar, har möte, äter igen... Idag tittade solen fram också så det var en härlig joggingtur vi hade i morse innan vi skulle upp o träna..
 
      
 
igår var jag o Mona ut på en liten promenad o såg oss om lite i stan/byn... Vilken skillnad det kan vara på status på hus och allt efter samma gata.. Det var även invigning igår kväll.
 
             
 
Så om någon har något bra filmtips eller så så är det bara att säga till!? =)
 
Nu blir det läggdags, tidig morgon i morgon..
 
God natt / Kim
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0