Norge

   
 
Norge är allt bra fint det. Höga fjäll, fin natur, långa löpturer och upp för många toppar. Har även hunnit med att fiska lite i havet och en tur på en insjö.
 
Det händer inte så mkt mer än att jag tränar, fixar lite ritningar på autocad och ha även handlat lite=)
 
 
 
 
Pappa och Barbro var med hit upp förra helgen. Då var vi ute på  lite olika saker, en biltur ut till havet längst kusten och såg fjordarna, "Djävulens tandguard", sandstränder och fjäll som går ra ner i fjordarna. Tog oss en tur upp till Istind också, dock kom vi inte ända upp pga att det fortfarande var mycket snö kvar på topparna. Var ut i båten och fiskade lite småsej också, fick även en torsk men de var tydligen inte ätbara nu så då släppte vi tillbaka den.
 
 
 
Igår fyllde svärmor år så då fick hon frukost på sängen av Eli, och presentöppnande där hon fick en cykel. Det var meningen att Kari skulle ha följt med på en testtur på sin nya cykel när jag körde intervaller. Men tyvärr var cykeln för liten så hon stannade kvar hemma, så då blev det bara jag och Knut som stack iväg.
 
 
Intervallerna gick mycket bättre den gången än tidigre i veckan, så det är skönt att det är på väg åt rätt håll nu! =) Skönt att man kan trycka på även fast man blir trött och känner att man börjar få mjölksyra och bli stum. Ett bra pass!
 
  
Idag kommer Karis föräldrar hit, och när det blir bra väder ska jag och Knut ut och sova i tält och fiska på natten. Ser fram mot det!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0