Precision

 
Igår körde vi löpintervaller. Dom gick helt okej, men det kändes att det var dags för vila snart..! Kom inte riktigt upp i puls i början men det blev lite bättre. på em var det tänkt att jag skulle köra ett klassisktpass men jag fick så ont i foten så det blev lite klassiskt och mycket skytte!
 
Idag är det vilodag, passade på att skjuta nu på morgonen/förmiddagen. Började passet i spöregn, men avslutades i strålande sol! =) Sköt mycket då jag håller på och testar något nytt, och det blev blandade resultat, men oftast så blev det bra!

Sen sköt jag lite precision och det gick bra, bra samling i både ligg och stå även fast det blåste väldigt mycket vissa gånger.

Annars händer det inte så mycket här idag... ska äta, fixa med mina pulsfiler så Mattias ska få dom, (han har väntat på dom ett tag...) o sen kanske det blir någon film o mys ikväll när Knut har slutat jobba.

Ha en trevlig dag! =)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0