Krasch!

igår på andrapasset ramlade jag i en nerförsbacke och slog i mitt högra knä... åkte till akuten och det slutade med att jag fick sy mitt knä.. gjorde riktigt ont när de rengjorde såret! Usch!!! så nu är jag öm, blåslagen och kan knappt gå... =/ får inte böja knät de närmsta dagarna, så idag blir det vila och hoppa runt på ett ben, sen får vi se hur det känns i morgon med knät. kan nog köra klassiskt och skjuta annars kan jag inte göra så mycket mer..
 
kanske ska åka och handla så jag kan baka fika till i morgon kväll då jag får hit ett gäng kompisar =)
 
Hjälpte Tobbe att sy en ficka på hans gevärsforal förra veckan, så hoppas att han blev nöjd!
 
      
 
Nu ska jag se några avsnitt av Drop Dead Diva innan jag försöker göra något vettigt! =)
Ha en fin dag!
 
Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0