länge sedan....

Oj, nu är det en månad sen jag skrev sist... Det har hänt mycket under den senaste månaden.

Jag har gjort maxtest på bandet, jobbat på Elmia skogsmassan i Jönköping, varit hemma, fixat syrran till balen, fixat Emma o Johanna till balen, firat lillsyrran till studenten, firat Mats (min kusin) till studenten, firat midsommar hemma i Uggenäs, varit sjuk, varit på läger i Boden, målat hus, fiskat, grillat, tävlat i en rullskid-tour och nu är jag uppe hos Knut i Bardufoss..

Dagarna här går blandat. blandat väder, blandad form, blandat träningssällskap.. Var sjuk övermidsommar och mitt första fartpass var på lägret i Boden, och det gick verkligen inte alls bra! Inget att hänga i julgranen med andra ord! Men det blev en klar förbättring till tävlingarna här i Bardufoss, Tour de Målselv. Det gick mycket bättre än vad jag trodde att de skulle göra, kroppen var hyfsat pigg ändå och jag kunde köra på. Tävlingarna var från fre-sön, där det var en prolog på 3 km skate på fre, lör var det masstart stakning 15 km och på sön jaktstart på det i 10-15 km där sista 4-5 km var uppför en slalombacke..! så det blev en riktigt bra fart helg med hård-körning. Jag blev 2a och det var riktigt kul! =) så nu ska jag träna mer stakning så jag kan va med o fightas om första platsen nästa år ;)

Knut jobbar ganska mkt nu, det tycker jag är tråkigt, men jag tränar ju ändå två pass om dagen så jag håller mig sysselsatt. Men det är ändå tråkigt då jag är här för att hälsa på honom.. men men inte mkt att göra åt, får ju se han mkt de dagar han är ledig =)

Under helgen kommer jag lägga upp lite foton på mina äventyr den sista månaden =)

Kram
 
 
Istind, på väg upp till toppen, ca 1500 möh
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0