Säsongspremiär

Första tävlingen för säsongen är gjord och den slutade riktigt bra! =)
Jag blev tvåa med skyttet 1-1. det var väldigt blåsigt så skyttet är jag nöjd med. Och åkningen var bättre än vad den har varit tidigare under träningsperioden. Kände mig lite tung i benen på uppvärmningen, men kom nog in i ett bra tempo och det höll =)
 
Och därmed är jag uttagen att åka första IBUcupen som går i Idre nu till helgen! ska bli roligt att få åka ut på en stor tävling igen och se hur man ligger till mot de andra nationerna.
Nu i veckan blir det bara lätt träning, med undantag från i morgon då det blir maxintervaller och explosiv styrka.
 
Träningen den senaste tiden har gått bra, har känt mig lite sliten på slutet men det har gått bra ändå. Hade några dagar med rejäl huvudvärk men det har förhoppningsvis släppt för gott och kommer aldrig tillbaks igen!
 
Knut är i Norge på norgecup, så då får jag sysslesätta mig med att göra klart alla julklappar och annat roligt pyssel =) lite skola hinns med emellanåt också.
 
Mina klubbkompisar Emelie och Mona kommer också vara med i Idre till helgen, där de ska kvala och köra WC i Östersund till veckan. Dom är grymt starka i år och tror stenhårt på dom! Heja heja! =)
 
Lite bilder av vad jag har haft för mig den senaste månaden, var uppe hos Knut och åkte skidor under "mellanperioden", kört maxtest, fått massage, tävlat, tränat, fått lite massage, ätit och snapchattat med lillsyrran och min kusin ;)
                 
 
Ha det bra! / Kim
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0