Europa

Shit vad dålig jag har varit på att skriva, men har verkligen inte haft lust.... Sen uttagningstävlingarna i Östersund har säsongen rullat på som bara den! började riktigt bra då jag fick köra IBUcup i både Idre och Beitostölen. Sen blev det Universiaden (student-OS) i Val di Fiemme, ett riktigt roligt mästerskap att vara på! bra stämning, bra tvlingar, bra motstånd och vi var en trevlig grupp som var ner dit!
 
Den 6 december kl 02.32 blev jag moster till lilla Signe!! =) Hur söt som helst!!
 
Efter det var jag hemma i Värmland över jul och nyår, var och firade jul hos syrran o Rikard och träffade Signe för första gången. var uppe på Långberget och tränade när jagvar hemma och i tunneln några ggr.
Körde SM/swe cup i Idre, där gick det mindre bra åkmässigt, hade tränat på bra och mycket under jul/nyår så där skulle inte formen vara bra, utan formen kom helgerna efter då det var IBUcup i Ridnaun, Itaien och i Ruhpolding, Tyskland. Skyttet har gått bra hela säsongen tycker jag. förutom någon enstaka tävling.
 
Nu är jag hemma igen och tränar på, det har blivit riktig vinter här i Östersund sen vi åkte. Det är vitt, kallt och snöar ute! =) Så nu trivs jag riktigt bra! Körde ett lugnt klassisktpass i morse, var stor skillnad med graderna mot när vi tävlade i Ruhpolding i söndags.. Så masken åkte på! Sen har jag kört ett styrkepass och nu blir det matlagning.
 
Annars händer inte så mycket mer i veckan än träning, tvätta o fixa!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0