Värmland

Då har jag och Knut kommit tillbaka till Östersund igen efter nästan två veckor hemma i Uggenäs! de har bestått av plantsättning, borttagning av stygn, hagelskytte, älgskjutning på bana, skytte, vedklyvning, militärövning, trötthet, varit vid stugan, kortspelande, hälsat på min kusin och hennes lille son Sven Arvid, halsont, tärningsspel, matlagning, packning och resa! Pysslade även en hel del under första veckan som jag var skadad och inte kunde träna, så då fick jag mycket tid över till det =) Snabbt sammanfattat!
 
Nu när vi kom tillbaka till Ösd så har vi fixat lite nya fynd till vår balkong så hoppas att de blir bra där! =)
 
                          
 
SÅ detta är det jag har gjort de senaste veckorna!
I morgon är det dags för styrketester och ett lugnt klassiskt pass, för på fredag är det dags för första 3000 m för säsongen! Tagga! Hoppas på en hyfsad tid iaf, men har inga stora förväntningar med den lilla träning som har hunnits med än så länge... Men bättre det än inget som det var förra våren!
 
Otroligt taggad och sugen för den här barmarkssäsongen och kommande tävlingssäsong! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0