Vila

Idag har jag haft en härllig vilodag! Började dagen med en härlig morgonpromenad i solen, sen blev det lite fix i lägenheten. Har haft ett litet projekt med att fixa en fotovägg i sovrummet! Blev nöjd med resultatet! =) men det kommer nog bli fler foton som kommer upp där framöver..
 
Sen gjorde jag en god middag till mig o Knut, det blev köttfärsås o pasta, inte så lyxigt men gott=) Gjorde lite extra så jag skulle få mig lunchlådor också.
Och nu på kvällen så har vi på skidskytte universitetet haft team buildning på Boda Borg! Det var kul och jobbigt, och vissa saker var svåra att förstå hur man skulle göra, men det var ju samarbetet som räknades, och att man skulle ha kul.
 
I morgon blir det skateintervaller med skytte på fm och sen styrka och löpning på em.. och på kvällen blir det födelsedagsfika hos Elin som fyller år! =)
 
Kommer bli en hård helg med träning så nu blir det sängen och ladda inför en härlig helg med hård och skön träning!
 
God natt / Kim*
 
          


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0