regn

Idag har det inte varit en bra dag... =/ Vaknade me halsont, ville verkligen träna och köra stakintervaller. så jag gick upp och åt frukost för att kolla om det släppte, det blev lite bättre, men skippade träningen för att vara på den säkra sidan! Vill ju vara med på racet i morgon!!
 
vi har fartvecka den här veckan, och gick helt okej igår. Körde 3000 m på morgonen, klarade mitt mål så jag är nöjd! =) sen på em så körde vi skateintervaller uppför, första och sista gick bra, men de två i mitten åkte jag i mina egna tankar och hade inte rätt tryck.. Men bra kört av oss brudar, Mona, Malin o jag!
 
I morgon är det meningen att vi ska köra race med skolan! Sen ett intervallpass på em.. Blir så less på att min kropp inte vill sammarrbeta med mig!! Huvudet vill men kroppen vill inte!=( Så då fick det som sagt bli en ofrivillig vilodag idag..
 
Men har hunnit med en del här i lägenheten på morgonen så ska väl egentligen inte klaga, men jag vill ju ut o träna! Det enda som är positivt just nu är att det regnar ute och är kallt, så då behöver man inte ha dåligt samvete att va inne.. Har bytt gardiner, sängkläder, städat, gjort vapenvård, vattnat blommorna, sen ska jag rensa garderoben och åka och handla mat! och plugga....:/

Åh vad jag skulle vilja ha en hund eller en häst såna här dagar! Ha något annat att pyssla med när man inte kan träna! och kunna tänka på annat! O ha någon att umgås med som inte är rädd för att bli sjuk, som tycker om en vilken dag det än är! =)
 
I lördags hade jag och Knut en myskväll, det blev en trerättersmiddag och film!
Annars rullar dagarna på och träningen har funkat bra ändå, en det är riktigt drygt när det blir såna här avbrott från träningen så att man hamnar ur rytmen! I söndags gick, jag, Ingela och Anna på hockey! tyvärr förlorade det laget vi va där och kollade på men dom spelade bra ibland.. Var ute på en härlig cyckelrunda när med Knut när han åkte rullskidor och fick se en otroligt fin himmel på kvällen! =)
 
/ Kim
 
           
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0