Östersund

Då har jag hunnit att vara hemma en vecka och kommit tillbaka lite i vardagen igen efter två härliga veckor nere i Slovenien! Sista kvällen var trevlig, då åkte vi ner till Bled och tog en fika och myste nere i stan innan vi va tvugna att åka hem och lägga oss innan uppstigning kl 03 på natten.. Killarna gjorde ett bus en kväll också, och det var att lägga alla våra pjäxor och skor, rullskidor, hjälmar, kläder i en stor hög mot dörren så när vi öppnade den så ramlade allt in..
 
Jag har umgåtts med kompisar, tränat, tvättat. städat, fixat lite med skolan och kört tester. Har även hunnit med lite shopping och mys! =)
 
Idag har jag kört submax och maxtest, oj va det var svårt! svårt att kunna ta ut sig helt, svårt att pressa sig och svårt att köra på rullband.. Men jag kan inte förvänta mig så mycket av mig själv just nu, i den situation jag är i, har ju bara hunnit träna ordentligt i lite mer än en månad och det är svårt att köra maxtest när man inte är van farten. Men det var bra att köra det, för nu kan det bara bli bättre! =)
Lunchade med min bror och Lill Hagge idag och efter det blev det en liten löptur med grabbarna, brorsan är här på besök i helgen så i morgon ska vi shoppa och fika mellan mina träningspass.
 
I morgon blir det stakintervaller på morgonen, shopping o fika, och sen löpning och styrka på em/kvällen.
 
Annars så består helgen av träning, plugg och umgås med vännerna och bara ha det gött! =)
 
Carro va på middag här ikväll och hon fick en syn framför sig om att det skulle va snyggt att möblera om i vardagsrummet, så då gjorde vi det och vi blev rätt så nöjda!
 
Nu blir det sängen och några timmars sömn innan vi ska upp o träna i morgon.
 
 
 
 
           
 
God natt*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0