Härlig dag!

I morse ville jag verkligen inte kliva upp ur sängen.. Hade sovit så sjukt dåligt under natten och kände mig seg och hängig.. Men det blev bättre efter att jag hade gått upp och ätit frukost. Så på träningen idag körde jag och Mona komb intervaller, riktigt sköna intervaller faktiskt! visst dom var jobbiga men det var skönt efteråt.. Och skyttet gick bra så jag är nöjd! =) Sköt 2001 0101 1010, så det var helt klart godkänt!
 
Vad härligt det är med höst! Luften är frisk och fräsch och det är riktigt fina färger ute, när det är sol och inte regn.. När det är regn är det bara kallt.. men än så länge har det varit helt okej väder ändå.
 
I eftermiddag blir det ett styrkepass och lite löpning. och ikväll ska vi på födelsedagsfika hos Elin som fyller år idag! =)
 
Nu ska jag bara slappa och ladda upp inför resten av dagen! Hoppas att alla får en bra fredag och en trevlig helg! =)
 
/ Kim*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0