Snö! =D

Då är jag tillbaka i Östersund igen! Och här har det snöat idag! =) Härligt! och mer verkar det komma under natten..
 
Efter lägret i Ramsau var jag hemma i Östersund en vecka sen drog jag ner till värmland och hade läger med ungdomarna i klubben över en helg. Verkade som det uppskattades, så ev kan det hända igen.. Beror på om dom kommer sova den gången :P
 
Annars var det riktigt skönt att vara hemma! =) fick träffa alla i familjen och deras respektive så det var kul! sydde en Halloween klänning till lillsyrran också, det var roligt att sy igen! =) Sen så har jag varit med bigsiss o jobbat med hennes hus igen.. Det tar sig verkligen! =) så snart är det inflyttningsdags för dem. Dem har ju sagt att dem sa flytta in innan jul och det kommer dom nog göra också, så det ska bli roligt för dom o få något eget!
 
Idag har varit en riktigt bra och härlig dag träningsmässigt! Vilke underbar känsla att det kanske börjar släppa nu! =) På morgonen körde jag o Malin skidgångsintervaller på Frösön, och nu på kvällen körde vi ett bra styrkepass, så jag kommer förmodligen ha grymt mkt träningsvärk i morgon! Men vad gör det när känslan är bra!=D
 
I morgon ska vi till Vålådalen o åka lite skidor! Jippie! =) Sen ska nog jag o några andra brudar åka till Ramundberget på ett litet "läger" o åka skidor!
 
Linn o Rikar har skaffat en ny hund o det lilla busfröet heter Sonja, fick även träffa på Freja som var ute på jakt under helgen, och jag tyckte om Kalle mer den här gången än vad jag gjort förut..
 
                        
 
Nu ska jag gå o sova, tidig morgon i morgon! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0