Magsjuk...

Usch vad de senaste 1,5 dygnet har varit hemskt!!! Natten mellan onsdag-torsdag vaknade jag av en riktig smärta i magen.. vaknade runt kl 3 och kunde inte somna om, gick på toa några gånger, låg i sängen och vände och vred på mig själv flera ggr... Sen när det var dags att gå upp blev det värre.. och sen gick det bara utför till kl 16 på eftermiddagen..
 
Magsjuka är verkligen hemskt!!!
 
Men idag är jag bättre iaf, så det är riktigt skönt! synd bara att det ska va så bra väder ute så man mår sämre av det också.. att man inte får vara ute o träna i den härliga miljön och njuta!
 
Nu ska jag se en ny film och sen försöka sova en sväng till så jag blir pigg..
 
/ Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0