Fullrulle!

Nu är jag helt slut efter en dag fylld med fullfart tillsammans med Carro och Malin, det har varit skytte, städning, slänga saker och frakta saker! Det är helt sjukt vad slut man kan vara av att göra vardagliga saker... Som att städa är mkt jobbigare än att träna!!
Helt slut i kropp och knopp! Men snart blir det läggdags, och i morgon ska jag åka hem till underbara värmland för en långweekend där. Det kommer bli pyssel, jobb, städning, bygge och kalas! =)

SKa hinna packa i morgon bitti innan jag åker också, hoppas att jag får med mig allt. Som tur (?) är så ska jag inte ha med mig träningskläder för en gångs skull, så då blir det inte så mycket att packa. Det är det enda positiva med penicillinen. Men på måndag får jag börja träna igen och det ska bli skönt att få komma tillbaka till "normala" Kim igen!

Knut har åkt hem till Bardufoss nu så det är ganska tråkigt här nu.. =(
Men jag får förhoppningsvis se honom om 6-7 veckor så jag får hålla ut tills dess! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0