Fredag!

Äntligen är det helg!! Ska bli skönt att få sova nu! har jobbat två dagar och jag är helt slut! kroppen värker överallt :P och det är ingen skön värk precis! ont i mina stackars knän =/ INTe bra! var uppe innan tuppen idag, så nu är det sköönt att man ligger i sängen, även om jag va väldigt trött redan vid 8 så kunde jag inte gå o lägga mig då.. Grannarna under oss eller i huset mittemot verkar ha fest iaf.. Dom kunde ju iaf spela bra musik :P

I helgen har vi inget planerat än så länge förutom o meka lite med gevären, det ska bli spännande! =) kul och se vad vi kommer fram till!

Nu måste jag sova......

Bjuder på en bild från Tingvoll, ibland är Norge riktigt fint! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0