Vilodag =)

Man kan vara riktigt kreativ på en vilodag... Jag hade lite tråkigt när jag vaknade 6.30... så det jag har hunnit med nu är att slappat i soffan, kollat på tv, kollat mailen, fejjan, kollat runt på internet efter inspiratin, bakat bröd, gjort müsli, gjort om några skor ;)
Här är skorna, först var de tråkiga(?) gröna med lite silver text på, men nu efteråt är dom gröna och vita med snöre.. jag tyckte dom blev coola =) fick inspiration när jag kollade runt på blogg.se, där var det en tjej som gjorde om ett par skor i projektatbete..

Sen skulle jag vilja måla om i hallen, för där är det fullt med hål i väggarna efter den förra ägaren... dom är igenspacklade, men det är inte snyggt!!!! SÅ får se om jag har lust och fixa det sen =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0