Vilodag =)

IDag har jag vilodag, rätt så skönt =) hade  tänkt ta sovmorgon, men det blir aldrig som man har tänkt sig.. Vaknade 7 ändå, men jag låg kvar i sängen ett tag i ren protest mot min kropp :P Var så sjukt sugen på att se en viss film, och jag var helt säker på att jag hade den på min externa hårddisk, men när jag kollade bland filmerna, så hade jag den inte!! Och jag blev så sjukt besviken när den inte var där...


Sprinten igår var bra, bra skytte, 1-0, men tunga och stumma ben från distansen.. Men det gick bra och jag slutade 1a =) Malin var grymt stark i spåret igår! Hon blir nog farlig till helgen när det är SWEcup i Sundsvall. Igår kväll blev jag o Malin bjudna på middag och bastu/spa-häng hos Carro, riktigt gött! God mat och skönt att bara få umgås alla tre, det var ett tag sen sist...


Idag blir det nog lite fika på stan med gänget, sen ska jag nog vika lite tvätt så det ser ordentligt ut här innan Knut kommer hem från lägret. Det är sjukt fint väder ute så det blir nog en liten promenad också =)
Nu ska jag nog äta upp min frukost sen ska jag ta tag i dagen och fixa innan det blir dags för nästa äventyr!


Kram*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0