Värme

Gårdagen blev tyvärr ett bakslag, så då fick jag ta det lugnt och vila. Så då tog jag och slog till på en liten snabb/lyxmiddag till Knut när han kom hem från träningen! Först fick han en egenkomponerad fördrink, sedan blev det ananaskyckling, ris och avacado/kiwiröra till det. Och till efterrätt blev det cheesecake med varma jordgubbar. Smarrigt!=)




Idag kändes det bra, så det har blivit några varv uppe på ÖSK och testa nya geväret ;) Det gick riktigt bra, körde a1/a2 med några impulser och skyttet gick bra. 8 serier och bara 1 bom!! =) Kul! så skytteformen är det inget fel på, åkningen kändes inte heller så dum ändå.. Till lunch blev det cocosmjölkspannkakor med kiwi! Också väldigt smarrigt! =)




Jag kanske ska satsa på en karriär inom resturangbranchen efter att jag har lagt skidor och geväret uppe på hyllan.. Man vet aldrig..


Men satan vad det har blivit varmt här fort... från att ha varit -26 grader så är det nu bara -2 grader... men skönt det så slipper man ha så mycket kläder på sig så man blir så stel.. Så skönt med lite normal temperatur igen..


Senare idag blir det ett styrkepass med Åsa, sen drar vi på oss klassiskskidorna o joinar de andra brudarna för att åk en tur i pannlampeljus! =) Mycket mysigt!


Nu ska jag vila lite innan det blir dags för att packa inför hemresan imorgon. Det är tävling i Torsby i helgen, SM för ungdomar och juniorer, medans vi seniorer ska få hålla igång med tävlingarna innan nästa swe-cup i Sundsvall.


Kommentarer
en helt ok sambo

Det var en grymt god middag:D

2012-02-08 @ 15:20:02
Kim

hehe så bra=) då är det upp till bevis ikväll då om du får va kvar som sambo ;P

2012-02-08 @ 15:27:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0