Uggenäs! =)

ÄNTLIGEN! Då var man hemma i Uggenäs igen! känns skönt, har inte varit hemma sen nyår så detva gött o komma hem igen =) Det blev en tidig morgon idag, uppstigning 05.30, och sedan bar det av hemåt kl 06.30. Resan gick ovanligt bra, trodde att det skulle ta mkt längre tid men det gick fort även fast det va vinterväglag. Och chaufförer skötte sitt jobb bra ;) Vi stötte på en stor älg efter 15 min bilkörning, men det gick bra, han/hon lunkade stilla på andra körbanan så det var inga problem =)


Mamma kom och hämtade mig i Värnas, sen åt vi en lätt lunch. Har även hunnit med ett besök hos doktorn, gick bra, men lite obehagligt.. men sånt som måste göras! Har varit och grattat min kusins dotter som fyller 13 år idag! =) Grattis! goda kakor, bakelser, tårtor! Och nu blir det att ligga o slappa i soffan framför tvn ett litet tag innan man ska hoppa i sängen.. ska bli skönt att få sova!!


Blev en grymt god middag igår! Hemmagjorda hamburgare! mums! där lyckades min sambo bra med matlagningen, även fast det inte är allt för ofta som han står framför spisen....


I morgon ska viiväg till Torsby och testa skidor och träna lite inför tävlingarna i helgen. Masstart och distans står på schemat, det är de två längsta tävlingarna vi kör, så det ska bli skönt att få en riktig urkörare i helgen. Nu ska jag upp o umgås med pappa lite innan jag ska sova!

God natt! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0