Onsdag

Då har det hänt lite sen jag skrev sist..

Det var tävling i Torsby i helgen, masstart och distans.. Masstarten gick hyfsat åkmässigt, men skyttet var bedrövligt!! det gick knappt att skjuta, på ligg var jag alldeles skakig i armarna och jag var helt birta, och på stå hade jag sån sjuk bendarr så man kunde inte sikta på prickarna utan att det bara skakade i benen hela tiden.. =/ sköt alldeles för många bom där, 2324, och slutade på en 6e plats. så det va lite tråkigt, har inte skjutit så dåligt sen jag tävlade i klassen 17-19...
På distansen sköt jag riktigt bra, 0100, men då funkade inte åkningen/skidorna... Jag har alltid haft bra skidor och jag brukar aldrig klaga, men den dagen var tyvärr en mindre bra dag för mig på skidåkningsfronten.. men men, det blev en bra avslutning på helgen iaf, och jag slutade på en 3e plats..


ALLA HJÄRTANS DAG!! Det var en underbar dag igår. Vi hade en riktig mysdag igår och på kvällen blev det en trerättersmiddag med nachos till förrätt, fläskfilé, råstektpotatis, sås och sallad till huvudrätt, och till efterrätt blev det melon, jordgubbar och mynta. Riktigt gott blev det! =D Vi firade även 1 års dag igår så då gav vi varandra lite presenter!! Knut verkade nöjd med sina, och jag blev jätte glad för min!! =) Jag fick en racedräkt, samma stil som deras team har, fast lila i stället för blå! =)


Idag har det varit en härlig dag, strålande sol, vindstilla och härliga spår. -10 i morse och nu är det bara -5. Åkte upp på stadion och körde ett skate komb( skidor skate med skytte), och det gick blandat.. sköt 16 serier med Emelie, där vi hade blandat resultat... serierna 1-4 och 9-12 gick mindre bra, då sköt jag alldeles för många bom, men på de andra 8 serierna sköt jag bara 2 bom så det va skönt!

NU på eftermiddagen blir det ett tränarsamtal med Johan, skytte inne i skyttehallen med Johan och sen ett skötn klassisktpass med Malin! =)


Lite bilder från gårdagen:
    


Kram Kim



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0