nästan....

ÅH vad störande!!! Jag var och sköt prection förut... gick bra ändå, har inte skjutit det på många månader... Hagge sa att om jag sköt 500 poäng, så blev det fika.. Ligg gick okej ändå, 2-3 st dåliga skott, men annars bra samling.. det blev 279 p. och sen var det dags för stå, där sköt jag faktiskt riktigt bra, och efter någon serie så hade jag 423 p. och då sa Hagge: -"ja det kan bli 500 p idag.." det gick bra och det var bra samling där med... men så hade jag två skott kvar, det näst sista skottet blev en 5a!!! och sista en 8a.. så då blev det bara 498 poäng... Men jag va nöjd ändå med tanke på att jag inte har skjutit det på många månader.. SÅ nästa vecka ska vi dit igen, och då ska jag över 500 och slå mitt rekord! =) tror det ligger på 511 p..


En slutsats på denna dag: Jag är nöjd med skyttet idag! =) Men min kropp vill inte samarbeta med mig =/ den är så sjukt seg.. men nu hoppas jag att den ska bli bra med den träning som är planerad!


Nu blir det en snabb dusch sen krypa ner i sängen.. Knut har åkt på läger till Ramundberget med teamet idag, så nu är det rätt så ensamt i lägenheten...

God natt!*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0