Koppar

Jag håller på att bli gå tillbaka till min riktiga hårfärg, blond. Först så verkade det omöjligt när jag var hos frisören, det skulle knappt gå att bli blond igen sa hon.. men mitt hår verkar ta åt sig färg riktigt bra, så efter vi hade gjort en avfärgning på håret så blev både jag och frisören, Anki, riktigt imponerade att det blev så bra som det blev. Resultatet blev kopparfärgat hår och hon fyllde i utäxten också så att det blev samma färg som i resten av håret! =) Det är ovant att se sig så här men man kan nästan tro att det är min riktiga hårfärg... SÅ jag ska ha så här i minst tre veckor och sen får jag se om jag ska göra lite sandfärgade slingor framöver eller hur jag gör..

Här kommer lite bilder ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0