Framåt..

Yes! då känns det bättre i halsen! =) Men det blir en vilodag iaf för att inte riskera något.. Idag var det bara -21 grader när jag vaknade. så det har bara blivit en innedag idag.. Har sett på längd, alpint och om en timme är det dags för skidskytte! Det är riktigt fint väder ute, sol och mycket snö, så man blir så rastlös när man är sjuk och man vill bara ut och träna när det är så här fint! o tyvärr så startar inte min bil nu när det är så kallt... =/ så jag vet inte vad jag ska göra... får åka buss om jag ska ta mig någonstans... ska bli spännande.!


När man är sjuk blir man så rastlös och måste få ut energin på ett annat sätt... Min tanke var att jag skulle göra om mitt gevär lite, men det är lite svårt när den affären jag hade tänkt gå till har stängt på söndagar.. så då vet jag inte vad jag ska göra, förutom att se på all skidsport som går idag! =) Det finns ju alltid tråkiga saker att göra, men som är bra, som tex vika tvätt, städa, diska.. men usch! ge mig lite vila från det!! Känner att jag vill bli blond igen, (just nu är jag brunett), men det är en sån lång process innan jag blir som vanligt igen.. men har börjat lite iaf =)


Längtar till sommaren när man kan vara ute på långpass utan att man ska behöva att frysa om hela kroppen, och att man måste stå i duschen i 20 min innan man blir varm igen! Jag har fått iordning allt som jag vill i lägenheten just nu också, så då kan jag inte fixa med den heller...


Det blev ingen bakning igår så det kanske får bli idag istället.. Hoppas att jag är helt frisk i morgon så man kan gå ut o gå på skidorna och få frisk luft!! nu ska jag gå o ta lite mellanmål innan det är dags att ladda upp inför skidskytte masstarten från Holmenkollen! =)


/Kim


Laddar inför skidskytte med längdtävling!



Kommentarer
världens bästa storebror

en fruktsmothie med kiwi, bär å mjölk toppat med ingefära, kanel och gurkmeja gör susen på halsont +10 timmars sömn.

2012-02-08 @ 14:20:26
Kim

Ja jag får testa det nästa gång då =) ska du hem i helgen?

2012-02-08 @ 15:24:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0