Distans..

Då har vi kört en J/H cup, jämtland/härjedals cup, i Åsarna. Det var en kortare distans än vad vi brukar köra men det var skönt, för benen var väldigt  trötta på uppvärmningen. Men jag blev förvånad när jag startartade och hade kört en bit så kunde jag ändå trycka på även fast benen var lite trötta, och så har jag inte känt sen jul, så det var en  skön känsla!=) Så jag är nöjd med åkningen, men skyttet kunde ha varit lite bättre.. sköt 1120, så min andra liggserie var inte så bra. (man skjuter ligg, stå, ligg, stå i distans) Det slutade med en vinst! =)


Kvällen har bestått av en god middag tillsammans med Malin, sen kom Kristin och Emma hit och vi satt och hade det trevligt med lite fika och Melodifestivalen.. Men det måste ha varit ett skämt att Ranelid gick vidare!! Det var ju så pinsamt att man skämdes även fast man själv inte var där.... men men, folk tycker tydligen olika...


I morgon ska vi tillbaka till Åsarna på J/H cup, då är det dags för sprint. Ska bli spännande att se hur det kommer gå då! =) jag siktar på pallen iaf ;)
Nu ska jag sova så att jag oorkar upp i morgon!

God natt*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0