Sjuk...

Idag var en mindre bra dag... Vaknade med lite halsont, sen har det gått i perioder av smärta i halsen..Inte så roligt att börja sitt första inlägg med att man är sjuk,  men inte så mkt att göra åt... men just nu så är det bra =) Bilen startade inte idag =/ tänkte dra mig in till stan för att fixa lite saker till geväret men så blev det inte... så då fick jag för mig att jag skulle starta en blogg..

Just nu sitter jag framför tvn och kollar på Världscupen i skidskytte och hejar fram våra svenska åkare! =) Tyvärr så blev det ingen pallplacering för någon svensk, men dom körde bra. Tjejerna körde tidigare idag, de sköt bra och körde upp sig några placeringar.

Annars händer inte så mycket, Knut (min pojkvän) är o grattar en killkompis som fyller år idag ! =) GRATTIS Henrik! Ska nog baka några semlor för att få lite tidsfördriv så att man snart kan gå o sova och vakna frisk i morgon! =)
Tack o hej!

/ Kim




Vy från vardagsrummet


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0