trettiotvå

då var det en ny vecka! Den här veckan kommer att bestå av att träna och åka till syrran o hjälpa henne med hennes gård o bygga o fixa. o sen mot helgen dra mig uppåt mot Östesund igen! =) Det har varit skönt att få vara hemma igen, får passa på att njuta av den friska luften o av naturen så länge som möjligt för jag vet inte när jag kommer hem nästa gång.
 
helgen var bra, men tuff.. lördagen bestod av att vara kontrollant på bingon och sen på kvällen sålde vi lotter på parken till långt in på sena natten! på slndagen var det lite mys med syrran, vi gick på marknad, köpte strumpor, åt langos, kollade till sommarstugan o sen åkte hon hem och jag fixade här hemma så pappa kommer få en överraskning när han kommer hem! =)
 
idag blev det en ofrivillig sovmorgon då mitt alarm inte ringde.. men skönt att få sova ut då det har blivit lite sömn den senaste tiden!
 
Nu ska jag äta och packa det sista innan avfärd!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0