Tisdag

 Då har vi avverkat ännu en härlig träningsdag här nere, vi räknar ner passen nu... Idag har jag kört a1-a2 klassiskt uppför backen med några impulser, sista impulsen kändes riktigt bra och jag hade bra tryck i stakningen så det var kul! =) har haft riktigt fint väder här nere idag med! det gick bra, men blev lite trött och hungrig på slutet. på em blev det en lugn och skön löptur med Malin och Mona var med en liten sväng.
 
Annars så händer det inte så mycket här.. Killarna skrämde skiten ur mig o Malin igår när vi skulle gå till vårt boende..
 
Lite bilder från dagens pass, hittade mig en kompis på löpningen! =)
 
      
 
Nu ska vi ladda inför race i morgon! Först en sprint och sen en jaktstart på det! Spännande!
 
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0