Underbara sommar

Det är så skönt när dagarna är långa, varma och ljusa! =) Och det är så skönt att få vara hemma i Värmland! Men i morgon gå färden upp till Östersund igen och tillbaka till vardagen. Just nu sitter jag på verandan och suger in all sol som går innan den går ner! Helt underbart att vara nästan helt ostörd när man är här hemma! enda nackdelen är all mygg som kommer då solen gått ner o värmen försvinner...
 
Idag har jag varit effektiv! Jag har varit ute i vedhögen en liten sväng, plockat rent alla vinbärsbuskar, (med lite hjälp av Viktoria o Pär, men det va väldigt lite på slutet ;P ) Sen så har jag kokat saft av alla bär, har även hunnit med att tvätta bilen och städat den lite, och så har jag hunnit med ett skyttepass!
 Har även blivit lite solbränd så det är skönt ;)
 
Under veckan så har jag varit hos Linn och Rikard och hjälp dem lite med deras hus. De har kommit riktigt långt med det nu! ännu längre nu i helgen, så till veckan ska de sätta in mattor i badrummet! Jag fick även några stolar o bord som jag ska fixa till och ha i Östersund.
 
Pappa o Daniel har varit i Knappen i helgen o snickrat på Daniels hus så jag har inte sett så mkt av dom... men fick se dom lite igår kväll och lite nu på kvällen.
 
Nu ska jag och pappa fixa saften och sen ska jag packa alla mina saker innan det blir dags att sova och gå upp i morgon och träna! =) Branäsbacken kallar på mig ;)
 
Ha en trevlig kväll! =)
 
 
/ Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0