Pokljuka

Då har vi äntligen kommit ner till Slovenien och området Pokljuka! Resan ner gick riktigt smidigt, förutom att våra väskor med alla kläder lev kvar i München så vi fick dom på dagen idag (vi kom hit i natt). Här är det härligt väder, det var riktigt fint väder hela fm men sen på em när vi skulle träna var det kvaft, åska och regn. det gjorde inte så mkt att det regnade för det var bara skönt! Det blev skate komb på programmet och skyttet gick riktigt bra idag, kändes bra o tyckte att jag hade bra flyt, lite långsamt men det kommer =), 0101 0000 0110, så jag är nöjd! =)
 
Jag kommer lägga upp bilder eftersom jag har tid för det, för vi har inte internet där vi bor så vi får gå till hotellet bredvid.. Just nu är kl 20.15 o vi sitter i shorts, linne, klänning, kjol så det är varmt och skönt! =)
 
Nu börjar första dagen av lägret lida mot sitt slut, sen är det tre dagars träning innan vilodag. sen tränar vi på några dagar till innan den är dags för hemfärd..
 
Nu ska vi njuta av kvällen och proppa oss fulla med vatten innan det blir dags för läggdags!
 
/ Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0