Plaja del Bled!!

Idag har det varit en helt fantastisk dag!! =) På fm så körde vi skate komb, skyttet gick bra på de första 8 serierna, men sen kom tankarna o då ballade jag ur helt.. Är inte riktigt van med tankarna än.. 0010 0011 0203, godkänt blev det med det.. Kroppen kändes bättre idag än igår så idag blev det inga stumma ben, så det var skönt! På em körde vi cirkelstyrka och löpning, och eftersom jag har blivit så svag nu när jag inte har tränat så mycket så tyckte jag att det var ett hårt styrkepass! Efter det blev det en liten joggingtur i den härliga naturen! =)
 
Mellan passen idag va vi några som drog ner till Bled o solade o badade! =) Hur skönt som helst! Vattnet var varmt och det var +38 i solen.. så när det blev för varmt att sola så gick vi o tog oss ett dopp i den smaragdgröna sjön.
 
Vi har det verkligen bra här, inget att klaga på! Maten är faktiskt helt okej, det går att äta även fast man är så kräsen som jag är med det :P
 
Vi har kossor som sällskap på rullskidbanan också, trevliga djur ;)
 
 
 
Nu ska vi gå o ladda inför stakning uppför berget i morgon! Ska bli gött! =)
 
/ Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0