Intervaller

Idag har vi kört stavgångsintervaller! Det var väldigt jobbigt, men kul! =) Vi körde i slalombacken bakom huset där vi bor.. Och det var kossor som höll oss sällskap under det här passet med ;) det blev 4*8-9 min för mig, skönt att få köra på lite hårt! Kände mig ganska pigg ändå, första var riktigt jobbig men sen gick det bättre o bättre!
 
Under em så har vi kört klassiskt o skytte, mina klassiska skor släppte i sulan efter andra skyttet så då fick jag dra tillbaka till boendet o byta till skate! som tur va så gick det inte så fort för jag gick upp från mattan och inte när jag åkte i en utförsbacke! Skyttet gick bättre idag, lite mer vind.. 1101 0024 0001.. Ligg var bra, stå var okej, bra de två första o de två sista, men de i mitten vet jag inte vad som hände.. Hade nog inte rätt känsla eller ställning då..
 
Fick en ganska stor blåsa efter stakningen igår.. och bilden längre ner visar hur ont det gör...!! AJ! men gör det inte ont, då räknas det inte!
 
Annars så har det inte hänt så mkt idag, maten får godkänt idag.. Och vädret får MVG idag med! =)
 
I morgon är det vilodag! =) ska bli skönt att få vila kroppen lite o ladda om batterierna tills det ska bli hårdkörning resten av veckan.. Vi brudar tänkte köra precision på morgonen, sen ska vi ner till Bled och äta luch och ligga vid sjön och sola och bada o ha det gott! =) sem får vi se vad kvällen erbjuder!
 
Vi får se om vi lägger oss kl 21 idag med eller om vi orkar va uppe till 22;)
 
Några bilder från dagen! =)
 
 
 
/ Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0