<3Fredrik "Fidde" Karlsson<3




Alla som kände Fidde, vet vilken underbar person han var. Han var alltid på gott humör och sa alltid något positivt! Fidde brann verkligen för skidåkningen och han tog väl hand om sina nära o kära. Han var så glad och lättad över att han än ett år hade blivit utagen i team 2015 laget!
Fidde var en ung och lovande talang som rycktes bort från oss alldeles för tidigt! Med hans vilja och inställning hade han kunnat nått hur långt som helst!!

Det jag kommer sakna mest med Fidde är hans härliga skratt och våra pratstuder som vi kunde ha!
Och jag kommer så väl ihåg när jag, Fidde, Ingela och Jeppe tog bilen ner till Torsby, för att vara där på mârten och festa och ha kul! Grabbarna tyckte att jag o Ingela var lite konstiga som hade gjort chokladbollssmet och lagt det i en liten hink med pälsocker på, men även de tyckte att det var en bra idé tillslut. För visst var det riktigt gott den där dagen då vi åkte ner! Det var extra gott eftersom dom inte var rullade i precisa storleka utan att man kunde ta precis hur stor bit man ville ha!!

Jag kommer sakna hans härliga leende när man möter honom ute i skidspåret och på stan!
Fidde var en sån person som spred sån enorm glädje runtom sig! Både i med- och motgångar!
Det man kan hoppas är att han var lycklig ända in i det sista, och det verkade så!

Livet är så oerhört orättvist!! och man kan inte bli klok på vad meningen med livet är! Tankarna går till Fidde, hans familj o vänner! Jorden har misst en underbar person, Himlen har blivit en ängel rikare! Så ta väl hand om er där ute, ta hand om era nära o kära!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0