Vila

Idag har jag haft vila och dagen har bestått av att se en massa avsnitt av Drop Dead Diva, Sjukt bra! =D Har även tagit cykeln bort till vallen och spenderat halva eftermiddagen där. Kul och skjuta när det var varmt ute och inte blåste så mycket för en gångs skull! Annars har jag bara tagit det lugnt och slappat och tagit vara på dagen.

I morgon är det dags för träning igen! två a1 pass, möte med skidskytteuniversitetet och ett skyttepass.

ett litet projekt jag har haft de senaste dagarna ;)
 
Här har jag spenderat min eftermiddag =)
 
Geväret o glasögonen
 
Fixade ihop en omelet idag, är inget fan av omeletter men den va helt okej!
 
Nu ska jag se fler serier innan det bblir läggdags!=)
 
/ Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0