Sommar

Min sommar i  år har bestått av träning, vedklyvning/stapling/kastning, tävlingar, läger, äventyr, badat, snickrat, pysslat. shoppat, fyndat, teater, student m.m.. 
 
SM gick bättre än vad jag trodde att det skulle göra i åkningen. Så det var skönt! Trots att det var en sjukdomsvecka som var där och spökade innan. Skyttet gick blandat. PÅ träningarna innan har den flutit på riktigt bra och det har känts stabilt, men på tävlingarna blev det helt fel, kom inte in i ställningen o det kändes bara konstigt.. Men nu har jag kommit tillbaka till rätt känsla igen så nu är det bara att köra på tills nästa tävling som är i mitten av november.
 
Så skönt att jag har kunnat tränat på bra i sommar, mot förra sommaren, så det är riktigt roligt!=)
Här kommer min sommar i bilder:
 
                 
   
 
Kram Kim
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0