Tisdag!

Idag har jag inte gjort så mycket.. nu när jag har varit skadad har jag inte ställt någon klocka på morgonen. Utan jag har fått vakna av mig själv, och det har varit riktigt skönt att få känna att man vaknar utvilad!

Annars har jag varit en sväng på stan o gjort lite ärenden med Ingela o köpt en ny blomma bland annat =) sen på em blev det ett lugnt klassiskt pass med Malin. skönt att det var uppehåll då, för på morgonen var det mycket regn! O nu på kvällen så har jag varit hos Cajsa på middag! Mycket trevligt! =)

Nu när jag inte har någon bil här uppe så har jag fått låna Ingelas bil de här dagarna! Och det har verkligen varit guld värt! TACK!<3

I morgon ska jag vara med skolan och ha löpskolning, eller ja jag ska se på och de andra ska springa. Sen blir det nog skytte och middag med Ingela.

Sen får vi se vad det blir, lite plugg kanske! =)

Nu ska jag sova så jag orkar gå upp när klockan ringer i morgon bitti!

God natt =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0