Lördag

Ja igår testade jag på att staka lite, gick okej, men det kändes i knät och det drog lite i stygnen. Så idag tror jag att jag vilar, har ett öppet sår än som inte har läkt ihop. men annars tycker jag att et ser ganska bra ut.

Var hos Malin igår kväll och åt och kollade på film med henne och Carro. Det var riktigt trevligt, och skönt att bara va! =)

Det är riktigt fint väder ute idag! tråkigt att inte kunna träna för fullt! men det sporrar mig bara ännu mer! på måndag tänkte jag trappa upp träningen lite, men inte för mkt då jag inte vill riskera att få problem med armbågar eller något annat då det blir mkt sånt i början.

annars rullar dagarna på, är lite tråkigt när Knut är borta.. o speciellt nu när jag är skadad och inte har någon bil, då alla kompisar bor mer centralt.. Är så sjukt sugen på att köpa en hund! Tänk vilken bra kompis, och framförallt en riktigt bra träningskompis som inte klagar eller något! =) och en som tycker om en precis som man är!

Syrran har ju tre hundar o gillar verkligen den första de skaffade, Freja, en jämthunds tik. Cool tjej! sen har dom Kalle och Sonja. Roliga, snälla och busiga hundar! =) Så sköna o ha med sig när man tränar då hon har kört med dom i sele när hon har åkt skidor och sprungit. Duktiga på höger o vänster och de verkar gilla det. Eller ja inte Freja då.. hon vill helst springa lös :P

Men det är mycket jobb och så med dom och man är ju inte hemma hela tiden så man kan inte alltid ta hand om dom. Så får fundera ett litet tag till..

Nu sa jag fundera ut vad jag ska ha till middag! sen blir det nog lite pyssel och kanske en film! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0