På't igen!

Då har barmarkssäsongen äntligen dragit igång!! Är så sjukt taggad! Började tyvärr säsongen med att va lite krasslig, men som tur var så var det inte så långvarigt! =) så nu är jag igång med träningen igen! och jag känner redan hur träningsvärken börjar krypa sig på ut i varje muskel! Det är sjukt hur det kan bli så efter bara en veckas vila...! Ont, men samtidigt skönt!

I morse åkte Knut och hans team iväg till Mallorca på träningsläger, och jag körde ett lugnt skatepass. känns redan tomt i lägenheten... =/ men men, som tur är så har jag lite pyssel och träning som fyller mina dagar nu för tiden så det kommer gå bra ändå!

I em blir det skytte med Ingela och sen ett löppass.. Sen ska jag bara ta det lugnt och lägga in tvätten i garderoben. Har vilodag i morgon så ska bli skönt! =) Sen på måndag drar jag igång ordentligt igen!

Är så sugen på en egen racercykel! Tycker så synd om Knut att jag alltid tar hans cykel.. Som även är för stor för mig..!

Den här är jag sjukt sugen på..! =)

 
Det här är lite vad jag har pysslat med de senaste veckorna =)
 
                    
 
Roligt =) Knut överraskade mig med att köpa en vanlig cykel till mig! Så snällt av han! Passar bra att ha en sån nu när jag inte har någon bil här uppe.. Så nu blir det att cykla två veckor fram...
 
Nu ska jag äta lite mellanmål innan jag ska iväg på skyttet! 
 
/ Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0