projekt

Idag har jag haft vila! Började dagen med en skön sovmorgon till 8.30... :P sen blev det pyssel och frukost framför en massa skidåkning på tv och sen var jag och Mona och kollade på J/H cupen uppe på stadion. Riktigt fint väder och behaglig tempa att va åskådare på! =) -11 grader och strålande sol. Och idag blev jag klar med första projektet! =) Tyvärr kan jag inte lägga upp bilder än på dem, pga att de måste levereras till ägarna först! =) Men snart så!

Mitt nästa projekt kommer bli intressant. Ska göra en överraskning till oss aktiva i min klubb, Finnskoga IF, som ska tävla på SM! =) Hoppas att de kommer gilla det!

I morgon är det tillbaka till vardagen igen, två a1 pass står på schemat. Ett med skytte och impulser och ett bara lugnt.

 
Kram Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0