Summering

DÅ ska jag summera WC i Oslo.. Det var en kul upplevelse och en bra erfarenhet! Inte superstor skillnad mot att köra IBUcup, det enda var att det var mycket mera publik och att det sändes på tv, annars var det väldigt lika..
 
Var kul! synd bara att jag va så ofokuserad på ståendeskyttet... annars hade jag kanske tagit mig vidare till jakten! Men men, kul o ha gjort det. Hoppas på flera starter nästa säsong! =) Blev 80a med skyttet 0-3. Har fokuserat väldigt mkt på skyttet nu på slutet, och det märktes på mina skjuttider på EM i Bansko och WC i Oslo, hade 15 skjuttid i Oslo, 29 sek på ligg och 27 på stå. Så det är jag nöjd med! =)
 
Skyttet har funkat bra sen jag kom hem därifrån också, och nu taggar jag för de sista tävlingarna för den här säsongen, SWEcup i Boden, SM i Lima och MVM i Annecy, Frankrike.
 
Nu ska jag på stan o kolla in marknaden! =)
 
     
 
Kram Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0