Mello..

Inte för att jag har varit så insatt i Melodifestivalen i år, va det en hyfsad bra låt som vann.. Men jag tyckte att de gamla gubbarna skulle vinna ;) Med Körberg..

Jag håller på med ett litet projekt nu! =) Bilder kommer ut lite senare när det är klart =)

Köpte en symaskin på loppis tidigare i veckan, Det är så kul med en egen symaskin! Det var länge sen men det är som att cykla, det sitter i benmärgen ;)

Knut är på läger i Ramundberget med grabbarna, så jag är ensam nu.. Lite tråkigt, men ibland är det skönt med ensamtid, och då kan jag pyssla extra mycket! =)

Nu ska jag sova, har vila i morgon. Vila=sovmorgon i morgon!! =D

God natt / Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0