Frankrike

Oj! nu har det varit tyst här ett tag... Men SM i Lima är över!! Blev tävlingar där till slut trots allt! =D blev inte som jag ville med mina individuella tävlingar, bommade alldeles för mkt och benen/kroppen ville inte åka fort eller funka... så där blev jag 6a på sprinten o 5a på jakten... Men sen släppte det på stafetten, sköt bra och åkningen gick mkt bättre! Där blev det ett silver! =D

Sen packade vi om väskorna och skidorna och drog direkt till Arlanda efter tävlingarnas slut för att åka till Le Grand-Bornand i Frankrike på militär-vm! =) Idag körde vi sprint, gick inte heller som jag hade hoppats på. skyttet var okej, 1.1, men åkningen var tung, kan berott väldigt mkt på föret men det va typ lika för alla...

I morgon är det nya tag som gäller, då kör vi utan gevär! 10 km skate står på schemat! Tagga! ska bli kul o köra en längdtävling igen! =)

/ Kim
 
        


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0