Sprint!

Då har vi äntligen fått kört vår sprint! =) Den va riktigt jobbig, men inte lika jobbig som distansen. Det var blandad sikt idag, vissa hade bra sikt och andra sämre sikt, pga dimma. Jag hade helt okej sikt, men det blåste ganska mycket.. Lite drygt, slarvade och orkade inte hålla in skotten på stå. Sköt 1-2 och slutade på en 32a plats..

Så i morgon ska vi jaga!! =D Killarnas sprint idag blev tyvärr inställd igen.. så de ska köra en ny sprint i morgon.Lite tråkigt för våra killar att de inte kommer köra jaktstarten som kommer gå på tisdag. Då åker vi till Oslo!! =D SÅ ska bli riktigt rolig att få åka i Holmenkollen igen! var många år sen jag var där.

Nu ska vi sova! Häng med på www.biathlonworld.com för att se våra tävlingar live. kl 14.15 svensk tid startar vi.

God natt
 
 Laddar upp med M&M kulor, MUMS!!!!


Kommentarer
Brorsan

Jag beställer M&M med leverans till Oslo!

Svar: hehe okej, då får jag gå på byn i morgon då ;) hur mycket?
Kim

2013-02-24 @ 21:14:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0