Panik-packning!!!

ikväll drar vi iväg igen.. den här gången blir det Bansko, Bulgarien, där EM går. har inte packat allt så känner att paniken börjar komma.. har jag verkligen fått med allt? vad ska jag ha med.? dagen har varit bra än så länge. körde maxintervaller med Mona i morse. de tre första gick bra, hade bra tryck och kändes som att tekniken va ganska bra. men sen blev jag stum på de två sista.. 5*4min, det känns i kroppen! skyttet gick helt okej. sen körde vi 4*1 min. sen har Knut skämt bort mig med god lunch, lax och semlor till efterträtt!:-) såg damernas masstart också, grymt av Tora Berger! snart är det dags för herrarnas masstart! ska bli spännande!:) sen är det dags för packning innan vi åker ut till flygplatsen.
    
 
/ Kim
  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0