Oslo

Då var vi framme i Oslo! Kom fram i natt kl 1.. så man va väldigt trött i morse när man vaknade. Men annars så tycker jag att jag har varit pigg idag! =) vi var ute på en joggingtur i det härliga vädret på morgonen! =) Sen blev det ett träningspass på stadion. Kändes ändå hyfsat bra att träna. Jag tycker att det är en skön bana, det är åk-backar här, och det gillar jag! =) Och inte såna super-branta backar som man stapplar uppför..

Annars så har vi inte gjort så mycket mer idag. Ätit och sen var jag till brorsan en sväng och tvättade några kläder. SKönt att få lite fräsch doft på kläderna, och inte matos eller svett lukt :P Och så var jag snäll och vek hans tvättade kläder också =)

I morgon blir det upptakt och kolla på killarnas tävling. =) Heja heja!
Och på fredag är det dags för oss tjejer att ställa oss på startlinjen! Jippie!! =D

God natt / Kim

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0