Jaktstart!

Då har vi kört sista tävlingen på EM, och det avslutades med en jaktstart för oss tjejer och sprinten blev av till slut för grabbarna. Så det blev 3e gången gillt! =)

Skyttet var okej, 0012, men åkningen var hemsk idag =/ Var stum från första stavtaget så det var inte alls roligt.. Blev riktigt trött på sista stån också så jag orkade inte hålla i skyttet=/ men men. Hoppas på bättre och piggare kropp till helgen! DÅ blir det WC I OSLO!!!! WC PREMIÄR FÖR MIG!!! Shit va roligt! =) Ska bli riktigt spännande! Känner mig lite matt efter tävlingen nu, men kommer vara riktigt laddad tills vi kommer till Oslo! =)
 
Summering av EM, ur lagets perspektiv så har det varit många bra placeringar och bra skytte! Det bästa var Tobbes 0000 skytte och en silver-medalj på distansen!! Sjukt bra gjort av han!
Ur mitt egna perspektiv så är jag riktigt besviken på min åkning.. Kändes bra innan vi kom ner hit. men inte mycket att göra åt. Jag hoppas att det släpper tills på fredag! Skyttet var godkänt, men jag ville så mycket mer!
 
Nu ska vi packa våra väskor för att vara beredda i morgon när vi drar vidare! =)
 
Kram


Kommentarer
Roy Tommy

Lykke til i Oslo.. Får se om vi ser deg på tv da :-)

Svar: Tack!
Kim

2013-02-25 @ 19:18:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0