Hemma

Då var jag tillbaka i Östersund igen för en snabbvisit. Resan hem gick bra, men det var riktigt jobbigt att gå upp så tidigt. Det positiva var att då var man ju hemma tidigt! =) Jag kände mig lite sliten efter förmiddagspasset idag så blev lugnt på eftermiddagen. I morse blev det ett lugnt klassisktpass med mycket skytte, 2010 0000 1000 0010, så det var helt okej. Försöker komma tillbaka till skjutformen igen. Hade den inte alls när vi var i Slovakien, kände mig osäker och feg. Men nu börjar den komma tillbaka lite, tar det lugnt o träffar och får tillbaka känslan och sen får jag börja komma tillbaka till farten igen. Sen var jag iväg och kollade min rygg och mina ben, om varför jag blir så stum i låren och varför jag får ont i ryggen när jag kör. Så nu har jag fått några övningar som jag ska köra så nu blir det förhoppningsvis bättre! =)
 
Nu på kvällen har jag fått helkropps massage av Knut och han har fått det av mig. Var riktigt skönt! Sen blev det en lyxmiddag med benfria kotletter, pressad potatis och en stor mixad sallad.
 
Och nu verkar det bli en smoothie till efterrätt också ;) MUMS!! =)
 
Till veckan åker vi till Bansko i Bulgarien på EM! =) Är riktigt kul att man ska få åka dit. VI är ett skönt gäng som ska iväg! =) Om man vill veta mer om vilka som ska åka dit kan man gå in o kolla på www.skidskytte.se.
 
 
Nu ska jag mysa lite till i soffan med min smoothie och min Knut innan det är dags för läggdags! =D Intervaller står på schemat i morgon.
 
 
Kram Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0