distans

summering av mitt lopp...... Kan sammanfattas ganska kort! Första varvet gick bra, iaf halva varvet. sen kom brantbacken och då var det kört.... Tycker verkligen inte om höd höj och såna här banor! varje varv gick bra första halvan, men sen när backarna kom stod jag helt stilla!!! Det är så sjukt tråkigt när det är mästerskap på hög höjd, och att man inte får samma förutsättningar som de länder som är på hög höjds läger innan och som har ekonomi för det..
 
Men det är bara att gilla läget och göra det bästa man kan! Jag orkade inte i backarna idag, slarvade för mkt i skyttet, sköt 1110 och slutade på 31a plats.
 
Men nu kan åkningen bara gå bättre! men är så sjukt less att det inte funkar! Förra veckan kändes bra när vi körde intervaller, kände mig pigg i benen och hade bra tryck. Så jag är verkligen inget fan av hög höjd! Men det är bara att bryta ihop och komma igen!
 
Det enda positiva med mitt skytte var att jag har mkt bättre skjuttid idag än vad jag hade förra IBUcupen, och sista stå var liggträff. Det tar jag med mig! =)
 
Men Emelie och MOna gjorde det riktigt bra! Emelie blev 10a och Mona 12 med 1 bom var. Och nu kör killarna, så sjukt spännande!! Tobbe har skjutit fullt och ligger 2a i mål än så länge, Ted har skjutit 2 bom o ligger 15e i mål och gabbe har skjutit fullt han med och är ute på sista varvet!! =) riktigt bra skytte av dem idag! Heja heja!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0