Distans och sprint

JA vistelsen av den här veckan i underbara (ironi!!!) Slovakien lider alldeles strax mot sitt slut.. Vi har kört distans och sprint. Med bra prestationer av de övriga i laget, men tyvärr så har jag inte varit mitt vanliga jag på skjutvallen.... Fattar inget.. känner mig så osäker, ostabil, tänker för ,ycket o slarvar alldeles för mycket!! Så kan jag ju för fasiken inte göra när jag är ute o tävlar! Måste skärpa till mig! Och åkningen har inte heller varit så som den ska.. Har haft ben som har varit lika tunga som ett par betongsuggor. Så det har gått riktigt (!) tungt i spåret! och inte heller är det bättre när ryggen gör ont. Men men, åkningen kändes lite bättre idag iaf. så det är lite positivt!
 
I morgon blir det stafett för grabbarna, vi tjejer har inget lag (lite tråkigt tycker vi). SÅ då ska vi skrika o heja på dom som bara den! De körde riktigt bra på de har tävlingarna! Resultat kan ni hitta på www.biathlonworld.com . 
 
Det är inte bara på ibucupen det har tävlats idag, utan på VM i Nove Mesto och på SM i Dala-Järna också. På VM gick det riktigt bra för Elin Mattsson, hon sköt 0-0 o blev 23a! Grymt jobbat Elin! =) O Fredrik Lindström blev 8a med 1-1- i skytte! Lycka till alla svenskar som får köra jakten i morgon! =)
 
På SM blev det medaljer till mina klubbkompisar Caroline (Guld) och Mats (brons)! Stort grattis till er med! =) Och lycka till alla Finnskogingar, och alla andra, på masstarten i morgon!
 
I morgon ska vi brudar jogga en liten tur innan grabbarna tävlar. Sen ska vi packa och äta lite innan vi åker till Kosice för att övernatta där och flyga hem tidigt på måndags morgon.
 
God natt! Kim
 
  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0