Bansko

Då är vi på plats i Bansko, Bulgarien där EM kommer gå i år. Vi bor på ca 1000 möh och tävlingarna kommer gå på ca 1600-1700 möh. Resan hit var ganska jobbig, vi började med att resa från Östersund i söndags kväll, och övernattade på Arlanda. Kl 04.00 var det uppstigning igår.. Det är inte alls roligt att gå upp så tidigt! Sen kom vi fram till Bansko runt 18.30-19.. Vi ligger en timme före än vad det är hemma. så vi försökte sova så mkt som möjligt på flygen och igår kväll var det svårt för viss och somna.. men inte för mig, jag somnade som en stock :P det var väldigt mkt ljud utanför på kvällen.. SÅ Mona stoppade in öronproppar för att hon skulle försöka få någon sömn.
 
Idag har vi varit uppe på stadion och tränat. Jag körde ett lugnt klassisktpass med skytte och när jag var klar körde vi ett skidtest. Det ä så skönt när man är överrens om vilka skidor det ska vara! =) Oftast är vi det men ibland har vi helt olika åsikter.. SKytte gick helt okej. Bommarna jag sköt kändes vart de tog och de var slarv! men bra att då har jag gjort bort dom nu ;)
 
Nu ska vi bara slappa, ta igen oss och fixa naglarna. och Ikväll är det invigning.
 
      
 
Kram Kim


Kommentarer
Roger

Lycka till alla där nere. Ge järnet och fokusera på jobbet. Kram

Svar: Tack så mycket! ska göra mitt bästa! =) Kram
Kim

2013-02-19 @ 21:35:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0